Themadagen

De Commissie Themadagen van de Mannenbond organiseert dit jaar in samenwerking met de Hervormde Mannenbond op Gereformeerde Grondslag in verschillende plaatsen bijeenkomsten.

De landelijke commissie themadagen is een gezamenlijk initiatief van de Hervormde Mannenbond op Gereformeerde Grondslag en de Christelijke Gereformeerde mannenbond. Doel is het organiseren van regionale themadagen voor vorming in toerusting van jonge mannen. In verschillende plaatsen zijn reeds bijeenkomsten gehouden en gepland.

Meer informatie: mannenthemadagen.nl

za 13 april 2024 | Hele dag | Thema: Blijf bij Jezus! Over geestelijke groei in de genade

Thema: Blijf bij Jezus! Over geestelijke groei in de genade
Sprekers: Ds. W.P. Emaus (PKN Oud-Beijerland) en ds. J. van Limbeek (CGK Oud-Vossemeer)